Wysyłka Data aktualizacji 2018-03-19 14:37:00

PRZESYŁKA

Czas dostawy zależy od dostępności produktów:

  • w przypadku pełnej dostępności zamawianych towarów wynosi od 1 do 3 dni roboczych.
  • w przypadku niepełnego stanu lub całkowitego braku zamawianych towarów od 3 do 21 dni roboczych – dokładny termin zostanie ustalony przez strony drogą mailową lub telefoniczną.

 

Dostawa towaru realizowana jest we współpracy z firmami kurierskimi DPD oraz Raben. Sklep internetowy sklep.agroczesci.pl zastrzega sobie możliwość zmiany firmy kurierskiej, także po złożeniu zamówienia przez kupującego.

 

Kupujący ma obowiązek ocenienia stanu produktu i jego zgodności z zamówieniem w momencie dostawy przez kuriera i w jego obecności. W przypadku uszkodzenia towaru należy w obecności kuriera sporządzić protokół reklamacyjny zawierający opis uszkodzenia. Reklamowany towar należy wraz z fakturą sprzedaży zwrócić kurierowi. Jeżeli paczka zawierała więcej niż jeden produkt należy zwrócić je wszystkie. Koszt transportu zwrotu ponosi sprzedający. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w czasie późniejszym należy postępować wg zasad gwarancji. Jeżeli kupujący nie sprawdzi towaru podczas odbioru przy kurierze i nie sporządzi protokołu szkody, reklamacje (uszkodzenia mechaniczne powstałe w transporcie) nie będą uznawane!

 

Koszt dostawy towaru wynosi:

 

Łączna waga zamawianych przedmiotów do 31kg

Łączna waga zamawianych przedmiotów od 31,5kg do 62kg

Łączna waga zamawianych przedmiotów od 62,5kg do 93kg

Przedpłata

20zł brutto

40zł brutto

60zł brutto

Za pobraniem

23zł brutto

43zł brutto

63zł brutto

Przy wartości zamówienia przekraczającej 1500 zł brutto koszt przesyłki pokrywa sprzedawca. Dotyczy zamówień składanych przez klientów detalicznych.

W przypadku gdy waga pojedynczego elementu przekroczy 31kg lub jego wymiar będzie niestandardowy koszt dostawy będzie ustalany indywidualnie i przekazany do informacji Kupującego drogą mailową lub telefoniczną.

 

Uszkodzenia powstałe w czasie dostawy i transportu będą rozpatrywane tylko wtedy, gdy usterka zostanie odkryta w obecności pracownika firmy kurierskiej. W takim przypadku niezbędne jest spisanie protokołu szkody w obecności pracownika firmy kurierskiej. Po sporządzeniu protokołu należy niezwłocznie skontaktować się z pracownikiem sklepu internetowego.