REGULAMIN SKLEPU www.sklep.agroczesci.pl


INFORMACJE OGÓLNE


Sklep internetowy, działający pod adresem www.sklep.agroczesci.pl, prowadzony

jest przez firmę P.P.H.U. AGRO-CZĘŚCI Andrzej Kraus z siedzibą w Skoroszycach przy ul. Nyskiej 1A, NIP: 753-163-50-19, tel/fax 077 431 80 67, tel/fax 077 431 82 38.


      1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci internet

      2. Złożenie zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z akceptacją niniejszego

        regulaminu.

      3. Zamówienia przyjmowane są przez stronę www.sklep.agroczesci.pl, można również zkładać zapytania ofertowe na adres biuro@agroczesci.pl oraz sklep@agroczesci.pl

      4. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mailem lub telefonicznie informację o jego przyjęciu z prośbą o potwierdzenie.

      5. Realizacja zamówienia rozpoczyna się: a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – w chwili otrzymania przez nasz sklep e-mailem lub telefonicznie potwierdzenia złożonego przez Klienta zamówienia.

            b) w przypadku zamówień płatnych przelewem – w chwili wpłynięcia na konto sklepu przelewu opłacającego zamówienie.


Mimo, że dokładamy wszelkich starań, aby przedstawiona oferta była aktualna i zawierała rzetelne i pełne informacje, może zaistnieć sytuacja, że dostępność artykułów, ich ceny bądź opisy będą nieaktualne. Związane jest to z tym, że nasza działalność nie ogranicza sie jedynie do sprzedaży internetowej i te same produkty sprzedawane są również dla klientów detalicznych i hurtowych w siedzibie firmy oraz jej filiach. W przypadku niedostępności całości lub części towaru objętego zamówieniem Kupujący zostanie o tym poinformowany. Do kupującego będzie należała decyzja, co do sposobu realizacji zamówienia, tj. częściowej jego realizacji, wydłużenia czasu oczekiwania czy anulowania całości zamówienia.


Cena wszystkich widocznych na stronach sklepu internetowego www.sklep.agroczesci.pl produktów jest ceną brutto (zawiera podatek VAT) i jest wyrażona w złotych polskich.Cena podana na karcie towaru w sklepie www.sklep.agroczesci.pl może różnić się od ceny proponowanej w siedzibie firmy (zarówno w sprzedaży hurtowej jak i detalicznej). Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.


Sklep zastrzega sobie prawo zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzenia nowych towarów do oferty sklepu, przeprowadzenia i odwołania akcji promocyjnych na stronach sklepu, bądź wprowadzenia w nich zmian.


Sprzedający oświadcza, że produkty sprzedawane za pośrednictwem sklepu internetowego www.sklep.agroczesci.pl są fabrycznie nowe, objęte gwarancją producenta oraz posiadają wszelkie wymagane przez polskie prawo atesty.


W przypadku sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży, na które przeznaczona jest ograniczona liczba towaru, realizacja zamówienia następować będzie według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania zapasów objętych ta formą sprzedaży.



ZAMAWIANIE TOWARU


1. Towar można zamówić jedną z następujących dróg:


  • przez stronę www – wypełniając formularz rejestracyjny na stronie internetowej i wybierając kolejne towary w sklepie.

  • Wysyłając zapytanie e-mailem na adres biuro@agroczesci.pl lub sklep@agroczesci.pl podając nazwę, numer produktu, ilość, cenę, numer klienta lub dane zamawiającego (firma / nazwisko, imię, ulica, numer domu i mieszkania, miasto, kod pocztowy, telefon lub adres e-mail).


  1. Nasza firma zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą klienci naszego sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania do celów związanych z realizacją zamówienia.

  2. Prowadzimy również sprzedaż hurtową (sklepy, hurtownie, duże podmioty rolnicze) – w celu poznania szczegółów prosimy o kontakt na adres biuro@agroczesci.pl lub telefoniczny 077 431 80 67.



POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA


  1. Po złożeniu zamówienia zostanie przesłana na adres e-mail klienta automatyczna informacja o złożeniu zamówienia. Po sprawdzeniu stanu magazynu Dział Obsługi Klienta wysyła do zamawiającego informację o przyjęciu zamówienia (zawiera ona wybrane pozycje, adres dostawy, wartość towaru po ewentualnych korektach), z prośbą o jego sprawdzenie i potwierdzenie. Do momentu otrzymania potwierdzenia realizacja zamówienia jest wstrzymana.

  2. Sprzedawca może również starać się uzyskać potwierdzenie drogą telefoniczną i zastrzega sobie prawo odmowy realizacji takiego zamówienia, którego nie udało się potwierdzić.

  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień zawierających niekompletne dane zamawiającego.



FORMY PŁATNOŚCI


1. Przelew bankowy- prosimy o dokonanie przelewu kwoty podanej w potwierdzeniu (wartośći zamówienia wraz z ewentualnymi kosztami przesyłki) na rachunek bankowy


                               ING BANK ŚLĄSKI 50 1050 1490 1000 0022 0506 6315


           w nieprzekraczalnym terminie 5 dni od złożenia zamówienia. Realizacja zamówienia nastąpi niezwłocznie po wpływie należności na nasze konto. W przypadku niemożności zrealizowania przez nas zamówienia z powodu aktualnych braków magazynowych lub innych przyczyn zawinionych przez sprzedawcę, wpłacona kwota będzie odesłana bez potrąceń w terminie najkrótszym z możliwych.


       2. Gotówką za pobraniem - zapłata przedstawicielowi firmy kurierskiej, który dostarczy towar.



PRZESYŁKA


  1. Czas dostawy zależy od dostępności produktów:

    - w przypadku pełnej dostępności zamawianych towarów wynosi od od 2 do 3 dni roboczych.

    - w przypadku niepełnego stanu lub całkowitego braku zamawianych towarów od 4 do 21 dni roboczych – dokładny termin zostanie ustalony przez strony drogą mailową lub telefoniczną.

  2. Dostawa towaru realizowana jest we współpracy z firmą kurierską DPD. Sklep internetowy sklep.agroczesci.pl zastrzega sobie możliwość zmiany firmy kurierskiej, także po złożeniu zamówienia przez kupującego.

  3. Kupujący ma obowiązek ocenienia stanu produktu i jego zgodności z zamówieniem w momencie dostawy przez kuriera i w jego obecności. W przypadku uszkodzenia towaru należy w obecności kuriera sporządzić protokół reklamacyjny zawierający opis uszkodzenia. Reklamowany towar należy wraz z fakturą sprzedaży zwrócić kurierowi. Jeżeli paczka zawierała więcej niż jeden produkt należy zwrócić je wszystkie. Koszt transportu zwrotu ponosi sprzedający. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w czasie późniejszym należy postępować wg zasad gwarancji. Jeżeli kupujący nie sprawdzi towaru podczas odbioru przy kurierze i nie sporządzi protokołu szkody, reklamacje (uszkodzenia mechaniczne powstałe w transporcie) nie będą uznawane!

  4. Koszt dostawy towaru wynosi:


Łączna waga zamawianych przedmiotów do 30kg

Łączna waga zamawianych przedmiotów od 31kg do 60kg

Łączna waga zamawianych przedmiotów od 61kg do 90kg

Przedpłata

20zł brutto

40zł brutto

60zł brutto

Za pobraniem

23zł brutto

43zł brutto

63zł brutto

W przypadku gdy waga pojedynczego elementu przekroczy 31kg lub jego wymiar będzie niestandardowy koszt dostawy będzie ustalany indywidualnie i przekazany do informacji Kupującego drogą mailową lub telefoniczną.


  1. Uszkodzenia powstałe w czasie dostawy i transportu będą rozpatrywane tylko wtedy, gdy usterka zostanie odkryta w obecności pracownika firmy kurierskiej. W takim przypadku niezbędne jest spisanie protokołu szkody w obecności pracownika firmy kurierskiej. Po sporządzeniu protokołu należy niezwłocznie skontaktować się z pracownikiem sklepu internetowego.



GWARANCJA I SERWIS


  1. Sprzedający oświadcza, że produkty sprzedawane w sklepie internetowym sklep.agroczesci.pl są nowe i objęte gwarancją producenta lub importera.

  2. Czas trwania gwarancji jest uzależniony od rodzaju towaru oraz producenta.

  3. W przypadku awarii sprzętu, gdy Kupujący zdecyduje się odesłać towar do sklep.agroczesci.pl w ramach serwisu gwarancyjnego, zobowiązany jest poinformować o tym telefonicznie lub mailowo. Wraz z towarem należy przesłać dokładny opis awarii.

  4. Koszt transportu reklamowanego towaru wysłanego do sklep.agroczesci.pl pokrywa Kupujący, a koszt wysyłki naprawionego bądź wymienionego w ramach gwarancji towaru pokrywa sprzedający.


UWAGA!

Nie będą przyjmowane żadne przesyłki przesyłane na koszt odbiorcy.


Adres wysyłki reklamowanego towaru:

PPHU AGRO-CZĘŚCI

ul. Nyska 1A

48-320 Skoroszyce

z dopiskiem „REKLAMACJA”



ZWROTY


  1. Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, po złożeniu stosownego oświadczenie na piśmie i odesłaniu towaru na adres korespondencyjny Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie w terminie 14 dni.

  2. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru.

  3. Informujemy, że nie przyjmowane będą żadne przesyłki odsyłane na koszt odbiorcy.

  4. Adres wysyłki zwracanego towaru:


PPHU AGRO-CZĘŚCI

ul. Nyska 1A

48-320 Skoroszyce

z dopiskiem „ZWROT”



POSTANOWIENIA KOŃCOWE


  1. Wszelkie informacje dotyczące specyfikacji produktów pochodzą z materiałów publikowanych przez producentów. Sklep Internetowy sklep.agroczesci.pl zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów.

  2. Różnice w wyglądzie towarów sprzedawanych w sklepie internetowym sklep.agroczesci.pl wynikające z indywidualnych ustawień sprzętu komputerowego (kolor towaru, proporcje towaru, itp.) nie stanowią podstawy do reklamacji zakupionego towaru.

  3. Wszystkie wymienione produkty i nazwy są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych i mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich producentów.

  4. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym sklep.agroczesci.pl oznacza pełną akceptację niniejszego regulaminu.

Comarch iSklep24
SZYBKI KONTAKT
077 431 80 67 077 431 80 67
Napisz wiadomość Napisz wiadomość
  • * Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe

© Comarch SA 2017. All rights reserved Powered by Comarch e-Sklep ®